FACEBOOK REKLAMIRANJE
Reklamiranje na društvenoj mreži Facebook
Facebook reklamiranje je svakako nezaobilazno mesto ako razmišljate o promociji vašeg proizvoda ili usluge. 3 500 000 korisnika Facebook-a samo u Srbiji zasigurno je podatak koji treba imati u vidu kada razmišljate o budućoj reklamnoj kampanji. Facebook je društvena mreža koja nudi pregršt mogućnosti za plasiranje reklame usko ciljanoj grupi korisnika. Na taj način Facebook reklamiranje vam omogućava da na najlakši način dođete direktno do vaših potencijalnih klijenata.
Facebook reklama
Facebook reklama je odličan način da dođete do idealne kategorije ljudi kojima želite da predstavite svoj proizvod ili uslugu. Facebook reklama vam omogućava da odaberete hoćete li vaš oglas prikazati muškarcima ili ženama, da li su to starije ili mlađe osobe, možete birati osobe koje žive u određenom gradu ili državi…, mogućnosti su gotovo neograničene.
Za kreiranje kvalitetne Facebook reklame najbitnije je da pravilno definišete par stvari:
Svrha Facebook reklame
Facebook reklama mora da ima svoju svrhu jer direktno utiče na budžet za oglašavanje. Treba odrediti da li je cilj Facebook reklame da se poveća svest o brendu, da stvori konverzije, da usmeri korisnika da drugu lokaciju…itd
Određivanje ciljne publike
Facebook poseduje milione podataka o svojim korisnicima. Treba odvojiti vreme i istražiti vašu ciljnu grupu kako bi se osiguralo da reklama bude prikazana odgovarajućim korisnicima.
Podešavanje budžeta oglašavanja
Facebook vam omogućava da samostalno izaberete koliko želite da potrošite na vašu reklamu. Izrada kvalitetne Facebook reklame je u direktnoj vezi sa izborom budžeta za reklamiranje.
Usluga vođenja Facebook stranice
Vođenje Facebook stranice pored osnovnog znanja korišćenja Facebook-a zahteva i ulaganje određenog vremena, kreativnosti i truda.
Početak saradnje predstavlja momenat izrade stranice ili prepravljanje već postojeće kako bi izgledala što primamljivije budućim korisnicima i fanovima.
Pod izradom Facebook stranice podrazumeva se izrada profilne i cover slike, kako bi se na najbolji način predstavili potencijalnim klijentima i stvorili jednu dozu prepoznatljivosti. Pored stvaranja vizuelnog utiska potrebno je uraditi pravilan unos podataka o firmi ili proizvodu, fotografisanje proizvoda ili objekta ako je u pitanju restoran, salon, prodajni objekat itd…
Vođenje Facebook stranice podrazumeva i aktivno učešće u aktivnostima, čestitanje fanovima stranice većih verskih i državnih praznika uz prigodnu sliku, obrada vaših slika koje želite da objavite, zaštita fotografija sa vašim logom, kako niko ne bi mogao da ih zloupotrebi.
Smišljanje i objavljivanje tekstova i objava predstavlja jedan od načina aktivnog vođenja vaše Facebook stranice – recimo ako je u pitanju frizerski salon, kreiranje teksta o negi kose, o preparatima koji se koriste itd…, ako je u pitanju restoran, o svakom jelu može se navesti tekst o poreklu, načinu izrade i kako se konzumira.
Kontaktirajte nas za ponudu izrade ili vođenja vaše poslovne Facebook stranice.